Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjolein Kloosterman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjolein Kloosterman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Marjolein Kloosterman

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

15 Juli 2012 | Nederland, Elst

Jaaaa! Nog maar een paar dagen en dan is het zover, dan ga ik eindelijk naar India! Ik heb er super veel zin. Ik vind ook het helemaal niet erg om Nederland te verlaten, met dit mooie weer... Aankomende vrijdag ga ik naar Düsseldorf waar om half 4 het vliegtuig naar Dubai zal vertrekken. We komen dan om 23:55 aan en hebben een paar uur de tijd om rond te kijken op dat vliegveld. Daarna hebben we een vlucht van Dubai naar Chennai en vervolgens nog een korte binnenlandse vlucht van Chennai naar Madurai. Dit is al een hele lange reis, maar Madurai is nog niet de plaats van bestemming... We moeten namelijk ook nog een busreisje maken vanaf Madurai naar het Kodaikanal, kronkelende weggetjes die zullen leiden naar KIS, Kodaikanal International School. Hier zullen wij de komende 3 weken verblijven. We zullen lessen volgen, maar doen ook mee met het SoEx programma. SoEx is een afkorting voor: Social Experience. Dit zijn activiteiten die worden georganiseerd om leerlingen te leren over de maatschappij buiten de school. Zo gaan we bijvoorbeeld naar een kindertehuis en bejaardentehuis om daar vrijwilligerswerk te doen met het geld dat we de afgelopen maanden hebben opgehaald.

Deze week moet ik nog de laatste dingen kopen en natuurlijk mijn koffer inpakken (wat een lastige klus wordt) maar dan ben ik er helemaal klaar voor. Ik heb er super veel zin in!


  • 19 Juli 2012 - 21:41

    Sanne:

    hee, heel veel plezier!! en als mister vergeesh jullie bij soex begeleidt, wil je dan de groeten aan hem doen van mij?? geniet er van he!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elst

Marjolein

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8375

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Internationale stage Kuala Lumpur

20 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Internationale stage India

Landen bezocht: