Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjolein Kloosterman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Marjolein Kloosterman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 Juni 2015 | Nederland, Elst

Hallo lieve mensen,

Ik ben Marjolein, en ik zit in mijn 2e jaar van International Hotel Management. Omdat ik voor mijn studie een half jaar in het buitenland stage moet lopen in een hotel, ga ik een half jaartje wonen aan de andere kant van de wereld! Zoals je kunt lezen op deze blog, ben ik een aantal jaar geleden naar India geweest, en daar is mijn liefde voor Azië begonnen. Hierdoor was de keuze al snel gemaakt, en mag ik aankomend half jaar vertoeven in het Doubletree by Hilton hotel in Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië.
Samen met een hele goede vriendin Tessa gaan wij 6 maanden aan de slag als Guest Relation stagiare. De laatste maand gaan Tessa en ik reizen door Azie, en zullen we na 7 maanden weer terug vliegen naar Nederland.
Ik heb super veel zin in al deze nieuwe ervaringen, al ga alles wat ik in Nederland achterlaat natuurlijk ook wel missen.
Volgende week donderdag gaat ons avontuur beginnen. Daarom ben ik vorige week verhuisd, en woon ik tijdelijk weer even thuis bij papa en mama. Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste vergadering van mijn dispuut gehad en aankomende week koop ik de laatste dingen en neem ik afscheid van mijn familie en vrienden.

Ik houd jullie op de hoogte zodra ik gearriveerd ben in Kuala Lumpur.

liefs, Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Internationale stage Kuala Lumpur

20 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Internationale stage India

Landen bezocht: